воскресенье, 13 сентября 2009 г.

Djorjde Balasevic-Panonski mornar tekst

Djorjde Balasevic-Panonski mornar tekstGledam Banat, Srem I Backu, s Friske gore, gledam tako, au dusi lom. Tu je nekad, kazu knjige bilo more, cekalo me pa presusilo. Rodjeni sam moreplovac, ko Magelan il jos bolje ko admiral KUK, u ravnici u sred njiva gubim elan, na suncanom zitu morski vuk. REF Mog mora nema i ne znam sta da radim, moj stari kaze da ni Dunav nije los, mog mora nema, al ja zivim u nadi da mozda ipak negde srescemo se jos. Zivot mi je zato gorak, kao tonik, tuga moja beskrajna i dna, al na srecu tu je mesec svetionik vodi me kroz plave vode sna. O gde bas mene da tako nesto snedje, ovo je prica i za suze i za smeh, poneki mornar mozda ostane bez ladje, al bez mora to je izuzetan peh ref. mog mora nema....
Длительность: 2:32



Скриншоты к видео
Djorjde Balasevic-Panonski mornar tekst
Видео Djorjde Balasevic-Panonski mornar tekst Video Djorjde Balasevic-Panonski mornar tekst Djorjde Balasevic-Panonski mornar tekst

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.