четверг, 21 апреля 2011 г.

Najnoviji Hitovi 2012 Najnovije Pesme Nova Muzika 2012

Najnoviji Hitovi 2012 Najnovije Pesme Nova Muzika 2012SERBIAN TRANSLATION TO THE VIDEO - THANKS TO www.youtube.com Никог не тражим да се будим с њим, то ми је много страно. Сва о нама сам тајно сакривала од света, сваки сан да будем с тобом, како сам убила? Да се вратиш, зваћу те до лудила, тебе ћу звати Чекаћу те овде, само наврати Загрли ме опет и на силу признај ми, само признај ми, само признај да си мој Хоћемо ли још да се играмо? Кажи ми дал ћеш да прогуташ свој понос, у тој игри сами смо... Да се вратиш, зваћу те до лудила, тебе ћу звати Чекаћу те овде, само наврати Загрли ме опет и на силу признај ми, само признај ми, само признај да си мој SLAVICMUSIK1 Najnowsze Gor
Длительность: 4:07



Скриншоты к видео
Najnoviji Hitovi 2012 Najnovije Pesme Nova Muzika 2012
Видео Najnoviji Hitovi 2012 Najnovije Pesme Nova Muzika 2012 Video Najnoviji Hitovi 2012 Najnovije Pesme Nova Muzika 2012 Najnoviji Hitovi 2012 Najnovije Pesme Nova Muzika 2012

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.